آرمیناآرمینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

آرمینا دردونه مامان و بابا

واکسن چهار ماهگی مصادف با اولین غلت زدنننننننننن و البته آزمایش خون

1392/3/30 14:24
نویسنده : مامان آرمینا
648 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم واکسن چهار ماهگی شما افتاد روز جمعه که ما مجبور شدیم روز بعدش یعنی هجدهم خرداد بریم برای واکسن.فدات بشم الهی اونروز هم واکسن داشتی و هم باید آزمایش خون میدادی....آخه غربالگری سه روزگیت که از پاشنه پات خون گرفته بودن گفتن شما احتمالا فاویسم داری و باید دوباره چهارماهگی تکرار بشه.....اما وقتی جواب آزمایش رو گرفتیم باز هم جواب همون بود و شما فاویسم داشتی.....خیلی ناراحت شدم دلم سخت گرفت اما خاله جونی ها دلداریم دادن و من هم گفتم اوکی اما خب دلم گرفت اینو نمیشه انکار کرد ......آخه من یک مادرمممممممم

میگم مامانی مگه اونایی که باقالی خوردن چی شدن که حالا شما و مامانی نخوریم چی میشه؟!!!!!!!!!!!!

مگه نه دختره گلم؟؟؟؟ما دیگه با باقالی تا اطلاع ثانوی قهر قهر قهررررررر

 

مامان جونی شما اونروز برای اولین بار هم غلت زدی...هورااااااااا هورا

عجب روز پر کاری داشتیاااااا مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)